13 d’abr. 2014

27 d'abril, Trobada Solidaria a Sant Andreu de la Barca

  S'han posat en contacte amb el Club per demanar la nostra col·laboració per una trobada solidaria amb la creu roja i el banc dels aliments. Aquells que estiguin interessats a participar en aquesta activitat, que es posin en contacte amb el club, per tal d'organitzar una sortida conjuntament, 2cvgirona@gmail.com . Aqui us deixem més informació:

" Soy Juan Mercado Ruiz, me pongo en contacto con vosotros para pedir vuestra colaboración con cruz roja y el banco de alimentos, hemos organizado una recogida para el día 27-04-2014 y necesitamos vuestros clásicos, ya que queremos que la gente pueda dar una vuelta, pequeña, con vosotros conduciendo y ellos de acompañantes por un euro que se canjearia después por alimentos, a parte de esta actividad hay inchables, y talleres para los más pequeños y para los que no son tanto, todo ello gratuito por cada coche participante se le obsequiara con dos bocadillos de butifarra y dos bebidas, la concentración esta prevista de la siguiente manera:
10:00 Concentración en los cines ATRIUM de Sant Andreu de la Barca
10:30 Salida hacia Martorell
11:00 Llegada a plaza Pere Teixené
11:15 comienzo de todas las actividades
14:00 finalización de la fiesta "


"Usain Bold, l'home més ràpid del món "

1 comentari:

Escriu el teu comentari. El contingut del vostre comentari serà revisat per l'Administrador del Bloc. Si no ets seguidor del Blog, pots fer comentaris com "Anonim", però signa amb el teu nom al final del comentari, si no, no es publicarà el comentari.